موسیقی

Europe Music Award – Maahnameh Magazine


شبکه MTV آمریکا هر سال مراسمی با عنوان Europe Music Award یا جایزه موسیقی اروپا را در خارج از خاک‌های آمریکا برگزار می‌کند. هر سال یک کشور میزبان این مراسم می‌شود و انگلستان رکوددار بیشترین میزبانی است. شاید نام این مراسم به کشورهای اروپایی اشاره داشته باشد، اما هدف آن گرامی‌داشت استعدادهای موسیقی در قاره‌های مختلف است. این مراسم اولین بار در سال ۱۹۹۴ میلادی در برلین برگزار شد. از سال ۲۰۰۷ مردم می‌توانند از طریق سایت MTV به هنرمند مورد علاقه خود رای دهند. امسال مراسم  از ۳۱ اکتبر تا ۲ نوامبر در مکان‌های مختلف در شهر Sevilla اسپانیا برگزار شد و استعدادهای موسیقی برجسته برای انتخاب بهترین‌ها دور هم جمع شدند. هر جا که خبری از دور هم جمع شدنِ سلبریتی‌ها باشد، حتماً می‌توانید خوش‌تیپ‌ترین‌ها را هم ببینید. در ادامه می‌توانید برندگان و خوش‌پوش‌ترین‌های این مراسم را بشناسید.

نامزدها و برندگان
Ariana Grande نامــزد ۷ جایــزه شـد. پس از آن Billie Eilish، lil Nas X و Shawn Mendes هر کدام برای ۶ جایزه نامزد شدند. گروه کره‌ای BTS سه جایزه بردند و در صدر پرافتخارترین‌‌ها هستند؛‌ پس از آن‌ها نیز تیلور سوئیفت،‌ Halsey و Billie Eilish قرار گرفتند. جایزه‌های این رویداد شامل بهترین آهنگ، بهترین ویدئو، بهترین آرتیست،‌ بهترین آهنگ جدید، بهترین همکاری،‌ بهترین آهنگ پاپ، بهترین آهنگ هیپ‌هاپ، بهترین آهنگ راک،‌ بهترین آهنگ الکترونیک، بهترین اجرای زنده، بهترین استیج، بهترین ظاهر، بیشترین طرفدار، بهترین خواننده (بریتانیایی، ایرلندی، آلمانی، سوئدی، فرانسوی، ایتالیایی، سوییسی، هلندی، اسپانیایی، روسی، ژاپنی، کره‌ای، چینی، برزیلی، آفریقایی و…) می‌شود. می‌توانید لیست کاملی از برنده‌های هر بخش را در سایت mtvema.com مشاهده کنید.

Ava Max آهنگ محبوب Sweet But Psycho را در این مراسم اجرا کرد؛ او برای اجرا یک لباس قرمز با دامن توری را با یک چکمه مشکی بلند پوشید. کوتاه بودن جلوی دامن نسبت به پشت آن جذابیت چکمه‌ها را بیشتر کرده بود. این خواننده ۲۵ ساله برای فرش قرمز یک کت کوتاه نقره‌ای براق را انتخاب کرد.

Dua Lipa به تازگی روی موهای خود را بلوند و لایه‌های زیری آن را مشکی کرده و پیشگام ترندی جدید برای رنگ‌ مو است. دوآ در فــرش قرمز این مراسم لباسی سرتاسر مشکی به تن داشت و برای اجرا آهنگ Don’t Start Now یک بادی جذاب مشکی رنگ به همراه جوراب بلند را انتخــاب کرده بود. دوآ بـــرای روزهای دیگر مـــراسم یک کت ســرمه‌ای، جوراب شلواری سرمه‌ای و کفش مخمل پوشید.

Halsey برای اجرای موزیک Graveyard لباسی از تور سفید خال‌خالی پوشید، این اجرا به خاطر استیج جذابش یکی از پر سروصداترین اجراهای امسال بود. هالسی روی فرش قرمز یک تاپ و دامن با طراحی خاص از پارچه‌های گل دار به تن داشت. علاوه بر جایزه‌ بهترین خواننده پاپ، جایزه‌ Best Look هم به او تعلق گرفت.

Leomie Anderson خواننــده و مـدل ۲۶ ســاله یکی از بهتریــن لباس‌هــا را برای ایــن مراســـم پوشیــده بود. لباس او پیراهــن کوتاهی با لایه‌هایی شبیه به بال پــروانه بود که روی هم قـــرار داده شده بودند. ترکیب رنگی سفید، مشکی و قرمز این لباس به خوبی با فضــا ست شده بودند و نمــای لباس روی فرش قرمز چند برابر شده بود.

Cristiano Ronaldo با دوست دخترش Georgina Rodriguez به این مراسم دعوت شدند. این ستاره فوتبال کت و شلوار قرمز و تی‌شرت و کتونی سفید را انتخاب کرده بود تا ظاهـــرش چیــزی بین رسمــی و ورزشی باشــد. دوست دختر کریستین نیز رنگ سفید را برای کفشش انتخــاب کرده بود و طراحی لباسش کاملاً زنانه بود. جورجیــا برای اعلام جوایــز روی صحنه رفت.

Nicole Scherzinger خــواننــده، ترانه‌ســـــرا و بازیـگــــر ۴۱ ســـالهِ خوش‌استایل یک لبــاس قرمز کوتاه و بــراق به تـــن داشت. لبــاس او در عیـن سادگی بسیار چشمگیر بود و توجه بسیاری را جلب کرد. رنگ مو و کفش نیکول با هم ست شده بودند و ظاهرش زیاد شلوغ به نظر نمی‌رسید.

Rosalia خواننده ۲۶ ساله اسپانیایی با یک لباس سفید مشکی خال‌خالی روی فرش قرمز آمد. طرح خال خالی یکی از ترندهای بهار و تابستان سال جاری است. او یک کیف نارنجی کوچک در دست داشت که هیچ همخوانی با استایلش نداشت، اما با پس زمینه‌ فرش قرمز ست شده بود. او برای اجرایش یک تاپ نیم تنه مشکی و یک شلوار مشکی و قرمز به تن داشت.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید



Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =