معرفی برندها

AVVA – Maahnameh Magazine


گروه تجاری Dido، پایه‌های اولیه برند پوشاک مردانه آووا (AVVA) را در سال ۲۰۰۰ میلادی بنا نهاد. محصولات این برند طیف وسیعی از مدل‌ها و قیمت‌ها را دربرمی‌گیرد. مطابق روندِ برندهای بین‌المللی هر سال ۲ سری کالکشن؛ یکی برای پاییز و زمستان و دیگری برای بهار و تابستان توسط برند آووا به بازار عرضه می‌شود و در هر کالکشن به طور متوسط ۶۵۰ آیتم جدید وجود دارد. این ارقام نشان می‌دهند که اگر به دنبال لباس شیک و راحتِ مردانه باشید حتماً در شعب آووا چیزهای زیادی مطابق سلیقه شما پیدا خواهند شد. این برند جوان در مدت کوتاهی توانست در بازار داخلی و بین‌المللی رشد زیادی را تجربه کند. یکی از دلایل موفقیت آووا در مدت زمان نه‌چندان زیاد، پیوند زدن نام تجاری‌اش با صفاتی مانند شیک، راحت، پیشرفته، مدرن، جوان و مد روز بود. طرح‌های آووا اصالت دارند، اما در عین حال مدرن و هوشمندانه هم هستند و حس کهنگی و تکراری بودن را منتقل نمی‌کنند. از بین صفاتی که مطرح شد، اصلی‌ترین صفات شیک و راحت بودن هستند؛ به همین دلیل شعار این شرکت Rahat-��k (به همان معنیِ شیک و راحت) است. این ویژگی‌ها با هنرمند ترکیه‌ای پرآوازه، (مورات بز) همخوانی زیادی دارند. به همین دلیل شرکت آووا او را به عنوان چهره تبلیغاتی خود برگزیده است. روح جوان و مردانه آووا دقیقاً همان چیزی بود که مورات بز توانسته آن را به خوبی به مخاطب القا کند.

انگلیسی‌ها آووا پوش خواهند شد
آووا بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ میلادی رشد زیادی کرد. در سال ۲۰۱۷، مدیران این برند اعلام کردند که برندشان رشد ۳۸ درصدی را تجربه کرده است. دو سال گذشته نیز سال‌های خوبی برای آووا بودند و حالا این برند قصد دارد وارد بازار اروپای غربی شود. آن‌طور که اخبار می‌گویند، آووا می‌خواهد اولین خط تولید اروپایی‌اش را در انگلستان افتتاح کند. این اتفاق می‌تواند درهای جهانی شدن را به روی این برند باز کند. البته مشکلاتی در این مسیر وجود دارند. به غیر از هزینه بالای ملک در انگلستان، چالش بزرگ دیگری نیز سر راه ورود برند آووا به اروپای غربی قرار دارد. روند طراحی تا عرضه محصولات در اروپا طولانی‌تر از ترکیه است (حدود ۵ ماه در مقایسه با ۶ هفته) و این روند طولانی عملاً قیمت تمام شده محصولات را بسیار بالاتر می‌برد. همچنین این برند در ترکیه بیش از ۱۰۰ تامین کننده مواد اولیه دارد؛ اما این امکانات در اروپا برای این برند مهیا نیست. انگلیسی‌هایِ مبادی‌آداب، ذاتاً به لباس‌های رسمی تمایل دارند و برند آووا نیز اعتماد به نفس لازم برای راه اندازی و اداره فروشگاه در این کشور را دارد؛ به نظر می‌رسد همه چیز آماده است اما مدیران آوا اعلام کرده‌اند که عجله‌ای ندارند و این روند ممکن است بین ۵ تا ۷ سال طول بکشد.

خرید حضوری و آنلاین از برند آووا
برای خرید می‌توانید به یکی از شعب مراجعه کنید و یا از طریق سایت www.avva.com.tr لباس‌های مورد پسندتان را سفارش دهید. اگر جمع مبلغ سفارش شما بیش از ۱۴۹ لیر باشد، هزینه کارگو از شما دریافت نخواهد شد. معمولاً برای اولین خرید آنلاین می‌توانید از کد تخفیفی که در صفحه نخست سایت نمایش داده می‌شود استفاده کنید. حراج‌های فصلی بسیار هیجان‌انگیز، اوایل هر فصل در سایت این برند قابل مشاهده هستند. خرید حضوری از شعب، علاوه بر ترکیه در مصر، آلمان، عراق، قرقیزستان، لیبی، مراکش، رومانی، عربستان، سوریه، اوکراین و ازبکستان نیز ممکن است. در ترکیه تقریباً در تمام شهرهای مهم مانند استانبول، ‌آنکارا، آنتالیا، بورسا، دنیزلی، ازمیر، ترابزن، وان و… می‌توانید یکی از شعب این فروشگاه را پیدا کنید. آووا ۷۲ شعبه در ترکیه و ۳۰ شعبه در خارج از ترکیه دارد. جالب است بدانید که این برند در خارج از مرزهای ترکیه فروش بیشتری را تجربه می‌کند. مدیران آووا مدعی هستند که بیش از ۷۰ درصد از فروش این برند، مربوط به شعب خارج از مرزهای ترکیه است. شاید همین ارقام آن‌ها را برای ورود به بازار اروپایی تشویق کرده است. فراموش نکنید که این برند به جز لباس مردانه محصولات جانبی مانند جوراب، کمربند، شال‌گردن، دستبند، کلاه، کفش، ادکلن، لباس‌زیر و… نیز می‌فروشد. شما کیفیت این برند را چطور ارزیابی می‌کنید؟

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید



Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =