موسیقی

Burak Ozcivit – Maahnameh Magazine


بوراک اوزچیویت، (Burak Ozcivit) هدف مدل شدن را در سر نداشت، او می‌خواست بازیگر شود؛ اما طبیعت برای او این‌طور خواسته بود که مسیر بازیگر شدنش ابتدا از مدلینگ عبور کند. در ۱۹ سالگی با اندامی خوش فرم و ۱۸۴ سانتی‌متر قد در مسابقه‌ انتخاب بهترین مدل ترکیه شرکت کرد و سفر در مسیر خوش اقبالی، شهرت، محبوبیت و پول را آغاز کرد. این مسیر بعدها او را از مدلینگ به حضور جلوی دوربین‌های فیلم‌برداری کشاند. البته بدانید که او به صورت اتفاقی و فقط به خاطر ظاهرش از این مسیر سر در نیاورد. بوراک از کودکی ورزش می‌کرد و همواره برای بهتر شدن در تلاش بود. بوراک از رشته‌ عکاسی دانشگاه مارمارای استانبول فارغ التحصیل شد، او همیشه سودای هنر را در سر داشت و دارد.

زندگی شغلی 
در سال ۲۰۰۳ بهترین مدل کشور ترکیه شد و بعد شروع به همکاری با آژانس‌های مدلینگ داخلی و بین‌المللی کرد. در سال ۲۰۰۵ مجدداً به عنوان بهترین مدل ترکیه و دومین مدل برتر دنیا انتخاب شد و لقب آقای طلایی را به دست آورد. تا سال ۲۰۰۷ به مدلینگ ادامه داد و پس از آن فقط به بازیگری پرداخت. در سال ۲۰۰۶ برای اولین بار در نقش مراد در سریال Eksi ظاهر شد. تاکنون ۹ سریال با نقش آفرینی‌های او ساخته شده‌اند. ایرانی‌ها او را بیشتر با سریال عشق بی پایان Kara Sevda یا همان اوکیا و حریم سلطان می‌شناسند. بوراک در این سریال نقش پسری به نام کمال را بازی می‌کند که دختری ثروتمند عاشقش می‌شود، اما این قصه سر دراز دارد و آن‌ها به دلایلی از هم دور می‌شوند و پس از چند سال باز به هم می‌رسند. این سریال در سال ۲۰۰۷ برنده جایزه اِمی شد که معادل اسکار برای فیلم‌های سینمایی است. همچنین اوکیا در شبکه‌ تلویزیونی بیش از ۲۰ کشور نمایش داده شده است. دیگر سریال معروف او چکاوک است. او در این سریال با همسرش فحریه اوجن همبازی بود و همین سریال باعث آشنایی این دو نفر شد. در سریال چکاوک فحریه در نقش دختری یتیم به نام فریده ظاهر می‌شود و نقش مقابلش به نام کامران نیز متعلق به بوراک است. این زوج در فیلم سینمایی عشق شبیه توست، بار دیگر روبه‌روی هم قرار گرفتند و البته به خوبی توانستند گیشه را فتح کنند. بوراک در حریم سلطان، مسلط، جان فدا، زرافه، برادرم۱و ۲، راز کوچک، خانه پدری و خیانت نیز نقش آفرینی کرده و در حال حاضر در پروژه‌ رستاخیر در حال فعالیت است. پروژه‌ رستاخیر یا همان قیام ارطغرل فیلمی تاریخی است که طبق تخمین‌ها پرهزینه‌ترین فیلم تاریخ ترکیه به شمار می‌رود.

سه سالی است که رستوران Balibey، بالی خان را راه‌اندازی کرده است. این نام را از نقشش در فیلم حریم سلطان اقتباس کرده است. همه جای این رستوارن عکس بوراک در نقش بالی خان به چشم می‌خورد. نماد این رستوران نیز سبیل‌های معروف بوراک است. او به نوعی سیبیل را در بین جوانان به یک ترند تبدیل کرد.

زندگی خصوصی
همسرش اصالتاً ترک است، اما در آلمان متولد شده است. فحریه علاوه بر بازیگری، مدل شرکت آرایشی لورآل و برند کوتون نیز هست. مطابق عکس‌های اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام بوراک، آن‌ها بیش از ۵ سال است که با هم رابطه دارند؛ اما در سال ۲۰۱۷ ازدواج کردند. بوراک ۳۴ ساله و همسرش ۳۲ ساله است. مراسم عروسی این زوج هنرمند در قصر تاریخی و بسیار مجلل حلیم پاشا در ساریر استانبول برگزار شد. قبل از این رابطه، بوراک با مدل ترکیه‌ای جیلان چاپا
Ceylan Çapa در ارتباط بود. اما نامزدی آن‌ها بهم خورد. می‌گویند که علت این جدایی حسادت جیلان و برنامه‌های فشرده‌ بوراک بود.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید



Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − شش =